Moving time  3 klukkustundir 38 mínútur

Recorded ágúst 2018

8,7

Skoðað 293sinnum, niðurhalað 5 sinni

nálægt Vacarisses, Catalunya (España)

Trac per pujar a Montserrat des de l'estació de Vacarisses, hi ha un petit tros que no és ciclable perquè em vaig equivocar a la pujada, a la baixada vaig optar per la més difícil i em vaig tornar a equivocar, si es vol fer fàcil la carretera és la millor opció.

Sortim de l'estació i agafem els carrers de Vacarisses que van tirant avall cap El Palà, traspassem l'autovia per sota i ens enfilem per l'urbanització de El Ventaiol, arribant a dalt seguim pel GR que baixa cap a Monistrol tot i que tindrem que baixar-nos de la bici algun cop, traspassem el poble em direcció a l'estació del cremallera i el cementiri, seguim de pujada cap El Piteu i La Calcina, després anem seguin un tram asfaltat fins el Serrat de la Calcina, s'agafa una pista i per fer-ho clicable s'ha de seguir passant una tanca que va a la masia de Can Martorell, jo vaig tirar pel GR que puja per l'esquerra i que en un principi sembla que es pot pujar però arriba un punt que s'ha de fer tot a peu, si és fa per la pista que passa per la casa és tot ciclable i s'arriba al Monestir de Santa Cecília, l'ultim tros ja es fa per carretera.

Per la baixada vaig optar de fer-la per l'anomenat camí del Tres Quarts, s'agafen les escales que hi han a costat del cremallera i la baixada encimentada que va a la Santa Cova, trobem un desviament a l'esquerra que primer es pot fer però cada cop hi han més escales, algun trossos es poden fer però n'hi ha molts que no, a més al estiu quan hi vaig anar-hi estava tot molt sec i relliscós, per la meitat de la baixada s'ha de seguir a l'esquerra pels Tres Quarts però jo em vaig tornar a equivocar hi encara vaig trobar moltes més escales.

Si s'he segueix pels Tres Quarts el corriol és força complicat, l'havia fet fa uns anys hi recordo que era una trialera bastant difícil però casi tota ciclable, al final els dos camins s'acaben trobant hi surten a la carretera, seguim per ella traspassem el Llobregat i ens enfilem cap el Monistrol Residencial, a dalt seguim ara al reves cap El Ventaiol i baixem altre cop fins El Palà, només ens queda fer l'ultim tram de pujada fins l'estació hi agafar el tren fins a Terrassa