Skoðað 54sinnum, niðurhalað 6 sinni

nálægt Sant Gervasi - Galvany, Catalunya (España)

2019-10-12 molins de rei i trialeres a gogo
bcn Vallvidrera per ctra , i font groga , turo de santa Maria, ctra de les aigües, els pajaritos, trialera de Joan, pujada per pista Can Borrel i Can Gener, pujada per pista dura des de Can Gener a la trialera de Keru que creuem per baixar per trialera a Fot Rica i d'allà al zoo, trialera de Sol i aire amunt fins a la cruilla, per tirar avall cap a la trialera de torre negra i un cop allà amunt fins la ctra de la arrabassada, que seguim amunt fins prendre la pista de can casas, baixar i pujar, can casas, les planes , trialera de la torre 4 de baixada, ctra de Vallvidrera, pujada per pista de Can Balasch amunt fins a dalt de tot a Can Pascual, ctra de molins avall, atajo , Castell d'olorda, baixada per pista pedrera , trialera del Sergi 2 , can bofill, coll de can Cuias, 1er tram de la trialera del monti 2 , trialera a lesquerra a ca n'amigo del clot (brutal) pista fins cimentera, pujada per la pista de la riera de santa creu a torre del Bisbe, i a coll de les torres, parking de can cuias, Vallvidrera, la Verge, trialera de la Verge, trialera de can caralleu, bcn