Niðurhal

• Auðvelt að fylgja

• Landslag

Rakning í Beinni

Deildu staðsetningu þinni með vinum og ástvinum meðan á hreyfingu stendur.

Sækja Wikiloc Premium Uppfæra til að fjarlægja auglýsingar
Rakning í Beinni Rakning í Beinni
Vertu fyrst/ur til að klappa
11 ummæli

Deila

Skoðað 2033sinnum, niðurhalað 119 sinni

nálægt Arrós, Catalunya (España)

AINET DE CARDÓS - CASSIBRÓS - PLA DE NEGUA - TRIALERA - ESTERRI DE CARDÓS

Ruta basada en el track del usuario Jo_ON.

Ruta BTT de alta montaña que transcurre por uno de los mejores descensos en BTT que he realizado.

La ruta asciende desde Cassibrós hasta el Pla de Negua por una pista forestal que cruza un frondoso bosque. La subida no tiene grandes rampas pero tampoco da tregua en todo el recorrido.

Si se realiza la ruta a primera hora de la mañana es muy fácil encontrarse con animales salvajes como corzos, rebecos, zorros, liebres... sobre todo en las zonas cercanas a los torrentes.

Una vez llegados al Pla de Negua la ruta desciende hasta Esterri de Cardós por una de las mejores trialeras que he realizado. Al principio de la trialera transcurre el tramo más técnico, ya que abundan raíces y rocas, mientras que en resto de la trialera la dificultad radica en el fuerte desnivel del terreno.

Ruta imprescindible para los amantes de los decensos que estén por la zona.
Varða

11 ummæli

• Mynd af xcanal

xcanal 13. sep. 2015

Ég hef fylgt þessari leið  Skoða meira

Primer de tot donar gràcies (asalvator / Jo_ON) per compartir una "ruta" amb aquestes característiques, ambient i nivell.
    Avans d'ahir vàrem fer "la baixada"... segurament una de les baixades més interessant d'aquestes contrades, o de lo Pallars!... Nosaltres vàrem pujar per Arrós de Cardós, puja de veritat, pendent molt sostingut i dur fins arribar al bosc, després afluixa lleugerament però no para de pujar fins ben bé al Plà de Negua. Per donar més ambient al dia ens remulla un xàfeg que ens fa posar el "canguru" i tapar motxilles.
    Fem una mossegada al Plà de Negua aixoplugats sota un bon pi per recuperar forces...
    Iniciem la baixada pel curriol (el de les marques grogues), tot moll... no hi ha rés que no patini... s'han d'afinar molt els sentits!. La baixada és espectacular, sostinguda i molt tècnica, també variada... trams de típic curriol, algun truncot atravessat, pedra viva encauxonant el camí, arrels, pedra solta, bosc impressionant, més avall alguna lloses, prats, petits enllaços de pista... Hi ha algun tram dret on s'exigeix un bon control de frenada i velocitat... no val a vadar!.
    Resumint: un petit tresor per emmarcar!.

asalvator 14. sep. 2015

Moltes gràcies xcanal pel teu comentari. La veritat és que són aquestes rutes que passen inadvertides i després resulten ser de les millors de la zona. Porto 10 anys anant cada estiu a Ainet i no la coneixia, si no fos pel Jo_ON no hagués descobert aquest tresor.

Aquesta ruta ha passat a ser ruta imprescindible per cada any, de fet aquest estiu la vaig fer dos cops...

• Mynd af xcanal

xcanal 14. sep. 2015

Asalvatos... aquestes rutes inadvertides (per mi petits tresors) són les que més m'agraden. Hi ha un toc d'aventura, sobretot la primera vegada que t'hi deixes caure, un paisatge i, segons les condicions... un ambient únic.
    Crec que també me l'apunto a la llista de les imprescindibles, i no descarto una escapadeta anual... és una bona excusa per gaudir de "lo Pallars"... Creia que la baixada de Coll de So - Farrera - Tírvia - Llavorsí (la Maxipallars que diu en Jo_ON), que em va encantar, era insuperable... però la trialera de Coll de Negua, deixa la nota molt alta.
    Espero poder compartir alguna ruta d'aquest nivell, prometo avisar quan la pengui... salut!.

• Mynd af Back Road Challenges

Back Road Challenges 17. júl. 2017

Brutal grácies!!!

asalvator 20. júl. 2017

Hola urgellistan, m'alegro que t'hagi agradat. La setmana passada vaig estar per la zona i la vaig fer dos cops, és dificil resistir-se a fer aquesta baixada...

• Mynd af Berto GR

Berto GR 16. apr. 2021

Hola asalvator.
    Quería saber si el descenso es muy técnico.
    Nosotros somos 4 compañeros que estamos en forma físicamente y nos gustan mucho los corrioles, pero hay 2 de ellos que tienen bicis rígidas.
    Tú q crees?

asalvator 16. apr. 2021

Hola Berto, yo esa trialera la he bajado muchas veces, las primeras veces con rígida.

Es tan larga que tiene tramos de todo tipo, si tenéis habilidad con las trialeras, pues la bajaréis entera montados.

Si no, pues tocará bajarse en algún tramo.

• Mynd af Berto GR

Berto GR 17. apr. 2021

Gracias

• Mynd af pitufu88

pitufu88 25. ágú. 2021

Avui he fet aquesta ruta, i només puc dir que és fantàstic tenir aquesta baixada al Pirineu, quin putu orgasme!! L'inici de la pujada està una mica trencat, però amb el molinillo es fa xino xano.

asalvator 25. ágú. 2021

Bon dia pitufu88, gràcies pel comentari. És un dels descensos de la zona que més m’agrada, tot i que el que hi ha al Bosc de Virós, molt a prop, és encara millor.

• Mynd af pitufu88

pitufu88 25. ágú. 2021

El tinc a favorits per la propera!