javi-cr

Uploaded 29. ágúst 2014

Recorded ágúst 2014

Skoðað 1073sinnum, niðurhalað 25 sinni

nálægt Blanes, Catalunya (España)

L'altura acumulada que marca Wikiloc es errona
Altura acumulada: 1,300m aprox.

Ruta molt rodadora i pistera, amb algunes fortes pujades i baixades molt divertides, que transcorre pel Parc del Montnegre i el Corredor.

S’ entra al parc per Tordera, on es comença a pujar progresivament, passant per l’ermita de Sant Pons, per arribar a Roca Rossa. En aquest punt, baixem fins a la Riera de Furiosos, on ens podrem refrescar una mica, abans d’iniciar l’ascens que ens porta a Sant Martí del Montnegre, i una mica més a dalt, a Santa Maria del Montnegre (aquí trovem una font). A partir d’aquí, gairebé tota la ruta es fa en baixada, passant per Can Benet, Hortsavinyà, l’Erola i Coll de Porc, fins tornar a Tordera i finalitzar a la platja de Santa Anna de Blanes.

La ruta no presenta cap tipus de dificultat tècnica.
Es 100% ciclable (el 90% per pistes i la resta per corriols).

Recomanacions:
L’inici de la ruta passa per un parell d’ubanitzacions, que recomano evitar si es possible. (vaig intentar fer un recorregut alternatiu sobre la marxa, pero per temps, no vaig poder fer-ho).
Atenció al corriol que passa per Can Caselles, el propietari de la finca l’ha vallat i el corriol queda tallat. S’ha de continuar per la pista abans d’entrar al corriol).

Ruta descarregada de Erolabikes (amb alguna variant). Gràcies.