jpivot
  • mynd af BOLVIR ESCADARCS ALP MASELLA TOSSA D'ALP (2525 mts d'altura)

Tími  4 klukkustundir 47 mínútur

Hnit 4405

Uploaded 25. júní 2016

Recorded júní 2016

9,8

Skoðað 550sinnum, niðurhalað 15 sinni

nálægt Bolvir, Catalunya (España)

Ruta amb dos trams, el primer l'aproximació des de Bolvir a Alp, on comença la pujada cap a la Tossa d'Alp, suau amb bones pistes i molt oberta. i la segona a partir de Alp on comença un primer pujador per la carretera de Masella que deixem be aviat per seguir una pista en molt bon estat i envolada de bosc. fins arribar a Masella 1.600 on comencem a pujar per les pistes d'esquí en pistes molt dretes i amb un terra ple de rocs que dificulten encara mes la pujada. la pujada es llarga i molt dura (la major part entre 15% i el 18% però hi han trams de mes del 20% i algun arriba fins el 25% de pendent).
al final una vegada al refugi del Niu d'Àguila es pot gaudir, si no hi ha núvol, que casi sempre n'hi ha, d'una visa espectacular del Berguedà i de la Cerdanya.
La baixada es fa molt ràpida.