Tími  7 klukkustundir 45 mínútur

Uploaded 1. júlí 2013

Recorded júní 2013

Skoðað 1055sinnum, niðurhalað 40 sinni

nálægt Espot, Catalunya (España)

Dia 3

Cansats per l'esforç acumulat però contents per sentir la sensació d'aconseguir l'èxit en ser l'últim dia, partim a les 8:15 en direcció a Espot, on es troba en control 6.
Les fortes pluges s'han portat un pont sobre el riu Escrita, així que hem de seguir per la carretera fins al càmping de la Mola. Després de passar Estaís un bonic corriol ens apropa a Jou, i més endavant arribem al Refugi Casa Masover, on es troba el control 7.
El sender ens porta a vorejant el Calvari, per seguir pujant fins a arribar al Bosc de Gerdar, que ha de fer-se a peu. Passats uns 300 metres ja és possible ciclar, la qual cosa sembla no tenir molta lògica. És una zona molt bonica, amb alguns trams realment espectaculars.
En sortir baixem per la carretera fins a Sorpe. És fàcil passar-se amb l'ímpetu de la baixada. Seguim un corriol i arribem a l'inici de l'última i llarga ascensió.
Remuntant el Noguera Pallaresa seguim la carretera primer que es converteix en camí rural i posteriorment en pista forestal. El pendent no és excessivament fort, per la qual cosa permet gaudir de la pujada. Els quilòmetres van caient amb algunes pujades i baixades, però sempre tendint a pujar.
A uns 20 quilòmetres arribem a Refugi Amics de Motgarri, on es troba el control 8 i últim del recorregut. Aprofitem per menjar i després l'últim tram de pujada. En arribar a Baquèira sabíem que ja estava tot fet.
Encara que inicialment ens equivoquem, decidim continuar pel corriol marcat en la ruta. Hi ha un tram aeri perillòs que s'ha de passar amb cura. Després el corriol es converteix en pista i arribem a Bagergue.
Un altre pont desaparegut ens impedeix accedir a la pista que porta fins a Vielha, així que hem de fer-ho per carretera. També és veritat que amb el cansament acumulat és el que més venia de gust.

PdF - Control 6 - Hotel Roya

30-JUN-13

PdF - Control 7 - Refugi Casa Masover (Son)