Niðurhal

Tekið upp

mars 2016

Rakning í Beinni

Deildu staðsetningu þinni með vinum og ástvinum meðan á hreyfingu stendur.

Sækja Wikiloc Premium Uppfæra til að fjarlægja auglýsingar
Rakning í Beinni Rakning í Beinni
Vertu fyrst/ur til að klappa
Deila

Skoðað 1315sinnum, niðurhalað 67 sinni

nálægt Cabrera de Mar, Catalunya (España)

La setmana passada vaig intentar fer aquesta ruta sortint de Tiana però la pluja me'n va fer desdir. Avui hi he tornat, però sortint des de Cabrils i fent-la fil per randa. Sort que la setmana passada vaig renunciar-hi, si no ho hagués fet potser encara estaria pujant pels durs corriols de la part final, o per la pista que puja d'Argentona. Els últims quilòmetres són força durs, tot i que en general són molt bonics.
A la primera part, la que vaig fer dissabte passat, hi ha força corriols en baixada, a la segona també n'hi ha algun però ara mateix el que recordo més són les pujades per pista i també per corriol... i les passades pels tubs de desaigua a la riera.
En fi, si us agraden els corriols i esteu força entrenats no dubteu i atanseu-vos-hi; si el que us agrada és la pista i us costa pujar millor deixeu-ho per més una altra ocasió.
Al Castell de Burriac no hi he pujat, ja que el track no hi passava, però sí que he pujat al Turó dels Oriols: m'ha fet gràcia pujar-hi pensant en el meu fill. També he anat a veure la Font de l'Esquirol, que rajava molt. Recomanable aturar-s'hi, omplir d'aigua i menjar una mica, el que ens espera és força intens.