8,4

Skoðað 397sinnum, niðurhalað 38 sinni

nálægt Castellterçol, Catalunya (España)

Castellterçol Est. corriols
Avui no hem estirat la volta. Tota la ruta plovisquejant, fang, pluja i boira han fet que malgrat no disfrutar de grans vistes, amb el meu guia particular Pere Carreras, hagi pogut gaudir de l'esplendor dels boscos, roures, pins i faigs, masos i el magnífic Castell de la Popa. Us la recomano!
Hem sortit de Castellterçol en direcció Est cap a El Vilardell, per després anar resseguint el Torrent del Bosc. El deixem per pujar per un corriol molt guapo fins el que avia de ser un mirador que queda davant el Castell de Centelles (la boira ha impedit la vista), de fet, la idea era passar-hi, però amb tanta pluja ho hem deixat córrer. Seguim en direcció a la Rovira dels Cerdanns on comencem a girar cap el Sud fins arribar al conegut Castell de la Popa. MOlt bonic i per fi amb vistes. A partir d'aquí prenem pista primer en direcció Est i despré tombem novament cap a l'Oest, paral·lels al Torrent de Santa Maria. Fem algun corriol més i encarem la tornada per pista fins a Castellcir on agafem una mena de carril bici o passeig que ens condueix paral·lels a la carretera fins Castellterçol.

• mynd af GATFILAT

GATFILAT 8.8.2019

I have followed this trail  staðfest  View more