Moving time  4 klukkustundir 6 mínútur

Uploaded 27. ágúst 2018

Recorded ágúst 2018

Skoðað 140sinnum, niðurhalað 7 sinni

nálægt Castellterçol, Catalunya (España)

Sortida de Castellterçol en direcció "La Creueta" ,tram amb pujada moderada. Segueix una llarga baixada fins "La Fàbrega" passant pel "La Ginebreda". Per terreny força planer fins "El Marfà" i tot seguit es baixa a la seva vall per visitar la font i "El Molí Brotons".Després d'una exigent pujada enfoquem cap "El Còdol" per pujar cap a Moià per la font de "La Falsia". De Moià anem al "Molí Nou" i fem el tram anomenat "Circuit de les pastes" per arribar a "La Granoia" en una suau pujada. "El Masot"i tot seguit "El Clapers" relaxació per pista planera ja que tot seguit dos exigents baixades i pujades ens castiga les cames fins enllaçar amb la pista que va de Collsuspina cap a Castellterçol . Passat "El Verdaguer" ens desviem en una forta pujada fins a "Vegetàlia" per anar per pista planera fin a "Castellcir". En una baixada maca som tot seguit a "Esplugues". Es torna a Castellterçol per "Cal Murri" .