Skoðað 34sinnum, niðurhalað 0 sinni

nálægt Campins, Catalunya (España)

Ruta circular pel massís del Montseny que combina carretera i pista.
Sortida: parking de la rotonda de Campins.

Tram 1: Campins - Gualba. Asfalt. Deixem la bv 5114 després de travessar Campins i ens incorporem a un pujaibaixa per una carretera estreta i serpentejant fins a Gualba.

Tram 2: Gualba - Riells. Pista. Tram llarg i dur de pujada per pista ampla i molt ben acondicionada

Tram 3: Riells - Sta Fe. Pista. Tram molt dur de pujada només per a bicicleta de muntanya. Compte a no perdre's! Depen del lloc es perd cobertura i pot portar per un camí equivocat (com ens va passar). El darrer km a la fageda es realment espectacular. A Sta Fe es pot reposar líquid a una de les fonts

Tram 4: Sta Fe - St Marçal. Asfalt. Meitat del tram encara pujant. Compte si es cap de setmana perquè circulen força cotxes i motos.

Tram 5: St Marçal- bv5301 km20. Pista/ Asfalt. Baixada a tomba oberta per endinsar-se a les entranyes de la muntanya. Les agudes a l'esquerra, el Matagalls a la freta. Camí de fades que inicia a la fageda a les fonts del Tordera -font bona i acaba a la font de les naidades al camping les illes. Des d'allà fins a la bv5301 asfalt de pujada.