← Hluti af Collserola Oest

Recorded mars 2014

7,3

Skoðað 1701sinnum, niðurhalað 52 sinni

nálægt Valldoreix, Catalunya (España)

Agradable sortida en un dissabte molt asolellat ... perfecte per descobrir algun sender nou.

Sortim de Mirasol per anar a buscar la pujada cap a la Serra de Can Julià prop de les piscines de Valldoreix. Un cop a dalt carenegem fins a la baixada cap a Can Madolell per creuar el pontet sobre la riera de Vallvidrera (Rierada) i agafar el cami conegut com La Siberia. Abans d'arribar al final prenem un senderet que ens estalvia un bon tram de carretera perque arriba directe a Can Campmany. Creuem la carretera i agafem el cami de Can Campmany que anem seguint fins a Sant Bartomeu de la Quadra.

A Sant Bartomeu, descobrim un sender que baixa pel barranc de la Font Calenta tot reseguint unes fites metaliqes blaves (deu transcorrer la xarxa de clavegueram) i que dona al cami que va cap a la Rierada. Continuem pel cami pero abans d'arribar al pontet de Can Planes prenem a la dreta la pujada que va cap al Salt d'Aigua, que deixem a l'equerra, i que reseguim pujant per les Penyes d'en Castellvi fins, un altre cop, a prop de Sant Bartomeu, a la carretera que baixa cap a Can Castellvi.

A Can Castellvi agafem la Rierada i anem baixant fins trencar a la dreta, vora el Salt d'aigua, per la pujada que va cap a Can Amigonet tornant a Sant Cugat pel cami que va vorejant el Puig Madrona.