Niðurhal

apríl 2016
-8 m

Skoðað 1043sinnum, niðurhalað 44 sinni

nálægt Tarragona, Catalunya (España)

Sortida en BTT des de Tarragona, direcció Vilanova i la Geltrú.
Considero la ruta d'un nivell moderat, ja que en 70 Km hi ha un D+ de 1200 aproximadament, cosa la fa assequible, no per a tothom, però si pels que surten en BTT de cap de setmana.
Sortim de Tarragona, inici molt fàcil, sense cap tipus de duresa, direcció a la Riera de Gaià, passant per Boscos, Mèdol i Ferran. Un cop aquí, enfilem direcció Albinyana, passant a tocar però sense entrar-hi, de la Nou de Gaià, La Pobla de Montornès i Bonastre. Ho dic per si algú vol aturar-se a esmorzar a algun d'aquest pobles, ho pot fer, però nosaltres ho vam fer a Albinyana, meitat de ruta aproximadament, i un bon punt per agafar forces, perquè les pujades fortes són un cop passat el Pantà de Foix.
Bé, tornant direcció a Albinyana, ens trobem les primeres "rampes", progressives, des de que deixem la Riera de Gaià, fins arribar al desviament de Masarbonès que, un cop allí, s'acaba el tram més dur per, en breu, enfilar una còmoda baixada fins a Albinyana, on esmorzarem.
Després d'esmorzar, una estona relaxada, passant per Santa Oliva, La Gornal, i la zona del Parc del Foix, al voltant de l'embassament. Passada la presa, dins del Parc del Foix, comença el tram amb més duresa de la ruta, del km 55 al 60 aproximadament, però un cop superat això, baixem cap a Vilanova, primer tram de baixada amb molta pedra suelta,però després completament pla, fins arribar a Vilanova i la Geltrú, en concret, a la Rambla Principal, que és on dinem, a una terrassa aprofitant el solet que hi toca.
Bé, això és tot, Salut i Pedals!
Lestarstöð

Fi

I lloc on dinem

Pantà de Foix

Atenció, sortir de la carretera a aquest punt.