9,5

Skoðað 143sinnum, niðurhalað 8 sinni

nálægt Igualada, Catalunya (España)

Sortida amb bici, molta pista i alguns corriols.
Sortim del passeig per anar cap a l'aeròdrom d'Òdena i d'allà can Macià i cap el clot de sant Feliu, per pujar per la pista que surt després de can Jorba en direcció a cal Tardà. Un cop passem la masia, anem a buscar el roc estret per pujar cap a Montserrat parc, tot i que passem pel costat i no hi arribem travassem la carretera pel coll del Bruc, ara en direcció a can Soteres sense arribar seguim el gr. Estiguem atents perque haurem d'agafar un corriol que ens portarà cap a la balma de can Soteres.
quan deixem el corriol i trobem la pista, agafem la pujada que ens porta a la plana de cal muset, allà també anirem a buscar un altre corriol que ens porta fins els peus del castell.
Allà anem direcció a cal Jaume i un cop passat seguim per la pista fins el trencall de can Marbres, que ja anem de baixada fins a la Pobla de Claramunt.
Seguim per la carretera i un cop hem sortit del poble i amb compte busquem un corriol al costat esquerra que ens pujarà per sobre del xatarrero i d'allà Vilanova i després Igualada altre cop.