6,4

Skoðað 80sinnum, niðurhalað 2 sinni

nálægt Manresa, Catalunya (España)

Sortim de Manresa, passem per la Torre Lluvià i abans d'arribar a Cal Cuques agafem un corriol que ens porta a la via, la travessem i continuem fins arribar al camí del Gorg Blau.Hi arribem ,passem pel costat del Pi Panxut i ens enfilem per corriol fins al pont de la via. Seguim amunt per pista per deixar-la a l'esquerra per agafar un corriol que ens durà al pont de la Morera. Continuem per pista fins a trobar l'eix , el travessem i agafem la pista a l'esquerra en direcció al Collbaix. Trenquem a la dreta agafant un corriol en direcció Sant Joan , arribem primer a un petit circuit de motos i per camp a través arribem a l'escola els Ametllers de Sant Joan.
Creuem el poble pel costat del riu fins a trobar el pont més ample . A tocar la carretera de Solsona surt un corriol que passant per dins d'un túnel ens durà a seguir la sèquia del Poal.Un cop travessada l'antiga via del tren deixem la sèquia del Poal i per corriol anem fins a Pineda. Seguim per dins del bosc fins a donar a la pista dels Casals. Allà agafem un altre corriol per anar a les Torres de Bages.Seguim cap a Lledoners i per asfalt direcció la carretera de Solsona per agafar un corriol a mà esquerra que ens durà a la cruílla de camins d'on veniem del pont de Sant Joan. Repetim un tros de pujada per agafar el camí enquitranat que entra a Manresa pel Pont Llarg del Poal.