7,2

Skoðað 972sinnum, niðurhalað 1 sinni

nálægt Viladordis, Catalunya (España)

El 22-11-2014 vaig iniciar aquest recorregut sortint de Manresa del costat del supermercat de Carrefour que hi ha debant de la caserna dels mossos d’esquadra. Sortint direcció Pont de Vilumara agafo el camí que va al Rabal del Solei i vaig a buscar la masia que està a prop de La Salut, a travesso per dalt l'autopista i agafo el camí a l'esquerra que s'endinsa al bosc per sortir mes avall a la carretera molt a prop de el Pont del reiu Llobregat de Pont de Vilumara .Passat el pont del riu agafo el camí que baixa a l'esquerra i segueix el riu per el marge esquerra d'aquest seguint-lo fins que agafo un cami a la dreta que posa prohibit el pas a cotxes i porta a Mas Roviralta , salto la carena agafant un sender de la dreta marcat com a GR per anar a buscar la riera de Mura, i que la segueixo tot el rato per el seu marge dret i desprès per el su esquerra i que en tres trams el camí es converteix amb la riera . Quant trobem la pista ampla just amb una gran masia la nostra dreta amb una petita ermita , la seguim per anar a buscar el poble de Rocafort que es troba a dalt la carena, i que fins ben be no estiguem a sota del poble, el camí no puja, passant per un altra masia , aquesta vegada a la nostra esquerra. Una vegada al poble jo degut a que es posava a ploure vaig iniciar la tornada per la carretera a Pont de Vilumara i Manresa.