boscbosc

Uploaded 18. mars 2014

Recorded mars 2014

Skoðað 2183sinnum, niðurhalað 99 sinni

nálægt Moià, Catalunya (España)

Una altre ruta pel Moianès per veure alguns racons interessants d'aquestes contrades.

Sortim de Moià i fem alguns corriols fàcils fins a una pista que baixa fins a una corba on ens desviem per anar a veure el magnific Molí de Brotons (un del símbols de la comarca), reculem fins a la pista i avall fins al riu on el creuem per on hi havia passeres i ens enfilem per anar a veure la casa de Marfà, al seu darrera hi ha l'església que queda a sobre la cinglera.
Reculem una mica i agafem la pista de sota l'església , tornem a creuer el riu i per pistes bones i ràpides fins a un punt on ens desviem per veure els Gorgs Blaus, lloc espectacular on la riera passa en mig de grans roques arrodonides; reculem a la pista principal i arribem a Monistrol de Calders i comencem a pujar i tornem a fer una parada a St. Llogari i a la casa de La Sala on hi fem una visita. Continuem fins a la casa del Pedrós amb magnifiques vistes i aquí baixem fins a la riera on haurem de fer uns 50 mts per dins, després un parell de minuts a peu fins a un collet i tornem a fer alguns corriols fins a creuar la carretera i ja per diferents camins fins a Moià.

El principi i el final corriols fàcils, la resta quasi tot pista fàcil sense masses rampes dures i molt rapides de fer.

La millor època per fer-la seria després de pluges ja que les rieres estarien magnifiques i passen per llocs espectaculars, per contra com que les hem de creuar moltes vegades hauríem de mullar-nos el peus.

Oblideu fer-la a l'estiu far molta calor i moltes rieres estan completament seques i perden la gracia de la ruta.

• mynd af tasmi00

tasmi00 1.7.2014

Precios! https://ca.wikiloc.com/rutes-outdoor/moia-moli-de-brotons-marfa-6374461#wp-6374465/photo-3512103

ostre quina canya!! Pel rierol i tot! https://ca.wikiloc.com/rutes-outdoor/moia-moli-de-brotons-marfa-6374461#wp-6374467/photo-3512113