Tími  einn dagur 3 klukkustundir 9 mínútur

Uploaded 11. apríl 2011

Recorded apríl 2011

Skoðað 3720sinnum, niðurhalað 77 sinni

nálægt Rabós, Catalunya (España)

Efectuada en dos dies a partir de la proposta de l'Oriol Guasch, descrita en la revista Vèrtex núm. 180 de la FEEC, però amb variant a la part final proposada per en santips (username wikiloc). Combina trams d'asfalt amb llargues pistes i discorre per entre paratges inhòspits. En comptes de sortir de Cotlliure, vam iniciar-la a Rabós d'Empordà. S'acumula desnivell al primer dia però possibilita no anar tant carregat, i dormir al refugi guardat de Coll de l'Ullat. Eviteu les èpoques de forta calor. Recomanable a la primavera i a la tardor.

01 - Sant Quirze de Colera

11 - Refugi Forn de Calç

Refugi Forn de Calç UEE

• dinqui 10.4.2016

Hola Martí, estem interessats a fer aqiesta ruta en un cap de setmana, però voliem fer nit a Colliure. La idea és fer la ruta al revés, d'aquesta manera l'etapa del diumenge serà molt més suau. Veus factible fer-la al revés, hi ha alguna cosa que haguem de tenir en compte pel fet de canviar el sentit de la marxa?

• mynd af Martí Puig

Martí Puig 13.4.2016

Hola Dinqui, perdona doncs vaig rebre el missatge i se'm va passar respondre'l. Espero no l'hagueu fet encara.

Al revés, fins a Cotlliure ha de ser una pallisseta també, i per això començaria a Espolla, i així en deixeu una petita part més per l'endemà.

La part més dura serà fins a Sant Martí de les Alberes, doncs llavors fins al Refugi de l'Ullat, tot i que pugi, està asfaltat. La baixada fins a Sureda molt ràpida. Potser us recomanaria portar llums , doncs de Sureda fins a Cotlliure es fa per carretera amb cert trànsit i si vespreja ho agraireu.

Tota la sortida és ciclable. Tan sols recordo un petit tram sortint de Cotlliure d'uns 300 metres que haureu d'arrossegar-la.

Si no l'heu fet, que us vagi molt bé!