lomas_15

Recorded nóvember 2014

5,6

Skoðað 2223sinnum, niðurhalað 122 sinni

nálægt Reus, Catalunya (España)

Aquesta ruta passa per:

Velocitat màxima: 54,1 km/h
Estona de moviment: 1h 19 minuts
Velocitat mitjana durant el moviment: 17,7 km/h

Aquesta ruta és bastant planeta, ideal per a fer amb persones que no tenen molt de fons físic. Passes entre camps d’olivera, d’avellaners i cultius típics de la nostra contrada. També en algunes ocasions es passa per zones humides i estareu envoltats de canyars.
Per anar cap a la Selva del Camp he escollit anar-hi pel camí d'Almoster fins a l'institut de la Selva. Un cop allà vorejo el poble i agafo la carretereta direcció a Almoster, però aviat em desvio cap a l'esquerra al camí de la Bassa. Passo la via del tren, l'autovia i tot seguit agafo l’antic camí de la Selva a Salou, fins arribar al mas d'en Burgà (un mas del segle XII), segueixo el camí que porta fins a la carretera de Montblanc prop del cementiri i un cop allí cap a casa.
El desnivell de Reus fins a Almoster és continu, d'Almoster a la Selva del Camp has de passar dos barrancs, això implica baixada i pujada consecutiva, un cop passat aquests petits entrebancs no hi ha cap més problema en tot el trajecte.
Bona part del trajecte està asfaltat o cimentat.
La ruta en realitat es pot fer perfectament en una horeta i mitja, ja que he perdut bastant temps consultant la ruta.

Esta ruta tiene poco desnivel, ideal para hacer con personas que no tienen mucho fondo físico. Pasas por campos de olivo, de avellanos y cultivos típicos de nuestra región. También en algunas ocasiones se pasa por zonas húmedas y estaréis rodeados de cañaverales.
Para ir hacia la Selva del Camp he elegido ir por el camino de Almoster hasta el instituto de la Selva. Una vez allí bordeo el pueblo y cojo la carreterita dirección a Almoster, pero pronto me desvío hacia la izquierda en el camino de la Bassa. Paso la vía del tren, la autovía y luego cojo el antiguo camino de la Selva a Salou, hasta llegar al Mas d'en Burgà (una masía del siglo XII) sigo el camino que lleva hasta la carretera de Montblanc cerca del cementerio de Reus y una vez allí a casa.
El desnivel de Reus hasta Almoster es continuo, de Almoster en la Selva del Camp tienes que pasar dos barrancos, esto implica bajada y subida consecutiva, una vez pasado estos pequeños tropiezos no hay ningún problema en todo el trayecto.
Buena parte del trayecto está asfaltado o cementado.
La ruta en realidad se puede hacer perfectamente en una hora y media, ya que he perdido bastante tiempo consultando la ruta.

• Didac Pardo 1.5.2019

I have followed this trail  staðfest  View more

Bona ruta per a principiants