gerardtost

Uploaded 4. apríl 2015

Recorded apríl 2015

Skoðað 1589sinnum, niðurhalað 76 sinni

nálægt Reus, Catalunya (España)

Ruta moderadament fàcil, de Reus a Valls i tornar, per camins diferents de manera que és circular.

En un 90% es circula per camins i pistes, llevat d'alguns trams puntuals al sortir de La Masó i a la sortida de Valls. S'aprofita un traçat no finalitzat de l'A-27, que quan estigui en marxa podrà ser recorreguda en paral·lel pels camins adjacents.

• mynd af Xavyet

Xavyet 15.5.2019

I have followed this trail  staðfest  View more

El camí de tornada de Valls ja no es pot seguir... has de buscar alternatives sibre la marxa

• mynd af gerardtost

gerardtost 15.5.2019

Sí, és clar, van inaugurar l'autovia i ja no es pot fer servir amb la bici.

No hi ha camins adjacents que la recorrin? Quan nosaltres la vam fer sí que hi havia vies de servei paral·leles, però potser només estaven habilitades mentre durava l'obra de construcció.

• mynd af Xavyet

Xavyet 15.5.2019

Pel costat esquerra, queda tallat i pel dret ho vaig agafar més endavant, després més o menys vaig anar buscant per tornar a coincidir amb la ruta. La vaig penjar Reus Valls Reus si la vols mirar.