Skoðað 4087sinnum, niðurhalað 193 sinni

nálægt la Riera de Gaià, Catalunya (España)

CATALÀ
L’objectiu d’aquesta ruta era realitzar per aquesta zona el major número de corriols i trialeres (a ull el 80% de la ruta ho son), fent-ho de forma circular, ciclable i escollint sota el meu parer, ja que fa anys que les faig, els mes interesants. Millor fer-la en el sentit del track (sortin de la riera direcció Massos vespella) en sentit invers algun tram pot ser un pel complicat,però es pot fer.
El fet que la majoria de la ruta sigui per corriols, amb un puja-baixa constant i molt revirada la fa especialment lenta, per això l’he anomenada del cargol (tambè perque a l’últim tram ja anava arrosengant-me)i si ens hi esforcem vista desde l'aire te aquesta forma.
Te infinitat d’escapatories per si algu la vol retallar o es fa tard. // Trobem algun bar i/o font a La Riera,Massos Vespella, Ardenya, urb.Bonaigua, Monnars,El catllar i Ferran// Compte amb el pas de via que s’ha de creuar, la via funciona // IBP93// Pels que sou de la zona feta almenys un cop l’any us pot servir de referència i pels que veniu de més lluny en unes hores gaudireu crec,del millor d'aquesta zona per btt.
CASTELLANO
El objetivo de esta ruta era realizar por esta zona el mayor numero de senderos i trialeras (apròx. un 80% lo son) haciendola de forma circular,ciclable i escogiendo bajo mi punto de vista, ya que hace años que las hago, las más interesantes. Mejor hacerla en el sentido del track (saliendo de La Riera dirección Massos Vespella) en sentido inverso algún tramo puede ser un poco complicado, aunque puede realizarse.
El hecho de que la mayoría de la ruta discurra por senderos, con un sube – baja constante y muy revirada la hace especialmente lenta, por esto la he denominado del Caracol (también porque al final ya iba arrastrándome) y vista desde el aire tiene esa forma.
Tiene infinidad de escapatorias por si alguien quiere recortarla o se hace tarde//Encontramos algún bar i/o fuente en La Riera,Massos Vespella,Ardenya,Urb.Bonaigua,Monnars,El Catllar y Ferran//Cuidado con el paso de via que cruzaremos, la via funciona.//IBP93//Para los que sois de la zona realizada almenos una vez al año os puede servir de referencia y para los que venis de más lejos en pocas horas disfrutareis creo, de lo mejor de esta zona para btt.

• Gerardo092 17.8.2010

Hola,desde Murcia...jejejeje... veo que tienes colgadas muuuuy buenas ruticas, espero poder realizarlas en mis proximas visitas, veo que estas en forma...salu2

• mynd af Gorka

Gorka 5.12.2010

Fantastica ruta!!! de las que se pueden clasificar 5* y eso que no pudimos acabarla por falta de tiempo.

• mynd af lofx

lofx 1.11.2012

Molt bones, un amic i jo hem fet la ruta i ens ho hem passat molt bé. La recomanem a tothom. Això sí aneu amb temps perque acaba passant factura fer tants senderons.
    Salut!

• mynd af Chuck Bass

Chuck Bass 28.1.2013

Molt bona ruta!!! has de tenir un bon estat de forma perque 65kms per senderons es fan llargs..pero es molt recomanable.
    Penso que la qualificació de moderada tenint en compte que l'has fet en 6 hores es justeta.
    Tot i així una sortida excelent!
    Nice!!

• estucador 18.5.2013

Aquest matí la hem fet tres amics. Al final hem baixat de les 5h, i tot i que té un desnivell d'uns 1200 metres, quan acabes la ruta la sensació és d'haver fet bastants més. La primera meitat, tot i ser corriols, és força ràpida; però la segona part, la veritat és que s'ha fet dura, mig pel cansament acumulat, mig pels corriols que hi ha.
    Una molt bona ruta, recomanable 100%.