9,8

Skoðað 1905sinnum, niðurhalað 70 sinni

nálægt Arenys de Mar, Catalunya (España)

Ruta circular que enllaça el santuari del Corredor amb el Dolmen de Ca l'Arenes i el Dolmen de la Pedra Gentil, molt divertida on hi trobem una mica de tot.
Sortim d'Arenys de Mar i pugem per la riera fins al final de la població, on ens fiquem per l'interior de la mateixa, travessant per sota la carretera i sortint a Can Jalpí. Pugem per la pista paral.lela a la riera fins Arenys de Munt, on agafem la riera Sobirans i ens enfilem a la Creu de Rupit per Can Framis. De la creu de Rupit continuem cap el Coll de Pi buac i d' aquí cap el Santuari del Corredor per la pista que ve de Vallgorguina. Un cop al Santuari girem a la dreta i més endavant a l'esquerra per la pista que ens portarà cap El Dolmen de Ca l'Arenes. A l'esquerra del Dolmen surt un corriol un pel tècnic però molt divertit que ens dur a la pista que baixa fins a Vilalba Saserra. La seguim fins a Can Freginals on girem a la dreta i pugem per una pista paral.lela al Torrent de Can Illa fins a trobar la pista que puja de Vallgorguina al Corredor. La travessem i baixem per un altre corriol un pel trialero que ens porta fins a Can Pradell de la Serra, Girem a la dreta i posteriorment a l'esquerra i continuem per aquest camí que ens portarà directament al Dolmen de la Pedra Gentil. Pugem al Dolmen i continuem recte, s'ha de seguir pel camí més ample. Jo vaig continuar pel corriol però al final es perd i vaig haver de recular. Un cop tornem a la pista principal la seguim fins trobar la via verda que ens porta directes a Vallgorguina.
Seguim per la C-61 fins al Xeremell on girem a l'esquerra per tornar a pujar fins el Coll Senís. Continuem a la dreta i un pel abans d'arribar a l'urbanització Collsacreu ens desviem cap a la font de l'Aulet, on seguim baixant fins el Mas Arquer i arribem Arenys de Munt per les 4 carreteres, d'aquí tot avall per la C-61 fins al punt de sortida.
Varða

LAP001

• mynd af bikelarry

bikelarry 19.9.2014

Fins al Dolmen de Ca l'Arenes perfecte, apartir d'aqui hi ha un corriol que és dificil de transitar-hi i sembla que haguem perdut el track, un cop passat aquesta part ens retrobom amb un camí que és fàcil de seguir. Per la resta molt bé. gran ruta.

• mynd af David Ramon

David Ramon 28.12.2018

Ruta fantàstica, pero a partir del Dolmen de les Arenes, el corriol està molt trencat i el vaig haver de fer caminant. Un altre dels corriols els vaig haver de baixar caminant per les pluges. Gràcies per compartir rutes company.