Skoðað 868sinnum, niðurhalað 24 sinni

nálægt Bas, Catalunya (España)

Ruta molt variada i entretinguda amb bastant corriol, amb alguns trams força tècnics. La pujada a partir de Sant Feliu és exigent però passa per una fageda molt bonica. Després a partir de l'esglesia de Sant Miquel hi ha un corriol de baixada cap a Sant Esteve tècnic però molt divertit. Gran sortida avui!

• Eloi Esgleas 17.1.2016

Sortida amb unes vistes molt maques, sobretot després del volcà del Traiter. A la casa de pagès el Torrent (després de la pujada des de St. Feliu de Pallerols) tenim unes panoràmiques espectaculars.
    La primera baixada després del volcà del Traiter, existeix un tram que s'ha de fer a peu i la resta és molt tècnic i amb força dificultat fins a arribar a St. Feliu de Pallerols. Tot seguit ve una pujada on el primer tram és de pedra i impracticable, més tard és on trobem la fageda descrita, però el camí està força brut de branques i arbres caiguts que ens impedeix pedalar tota l'estona. Un veí de la zona ens ha indicat que en època de pluja el camí queda enfangat i moltes vegades també força impracticable. Un cop a dalt, arribem al Torrent i seguidament a la font de Pibernat, a pocs metres St. Miquel de Castelló (runes) on comença la baixada final. Aquesta baixada es fa per un GR amb el que això implica, trams molt poc ciclables amb molta pedra durant un parell de quilòmetres ben bons. Més tard ja trobem un corriol marcat per una pista esborrada que ens portarà a una granja molt a prop de St. Esteve d'en Bas. No és una sortida llarga de quilòmetres però si d'hores, s'ha de baixar de la bicicleta molt sovint que a vegades es fa pesat. El desnivell positiu acumulat que ens ha sortit ha sigut de 1420 m amb 40 Km. Hem fet aquesta ruta el 17 de gener del 2016 sortint a -5ºC de St. Esteve i arribant a una temperatura màxima de 10ºC.