montsebtt

Uploaded 9. nóvember 2014

Recorded nóvember 2014

Skoðað 1660sinnum, niðurhalað 73 sinni

nálægt Sant Vicenç dels Horts, Catalunya (España)

Ruta molt entretinguda, amb una mica de tot: pujades per pista, corriols tècnics de pujada i de baixada, alguna trialera intensa...

Pugem a Begues per carretera i pista forestal per anar per feina. I aquí comença la diversió: corriols i pista fins a la Desfeta. Per baixar, trialera molt tècnica (la podeu evitar baixant per la mateixa pista). A continuació, corriol de pujada i camí fins al "pi solitari", a la pista que puja a les Agulles. A l'encreuament baixem per pista ràpida fins al fons de Tronera. Pedres i més pedres per una riera amb poc desnivell. A punt d'empalmar amb la pista de la Plana Novella, seguim per corriol en lleugera pujada paral.lels a la pista. Sortim a la pista i nova tanda de corriols fins a la pujada mig encimentada que va a les Antenes. Aquí fem la cota màxima de la ruta. Ara ve una baixada molt pedregosa, alerta! Breu tram de carretera. Nous corriols fins al Pi Gros i fins a Can Pau. Pujadeta de la caseta blanca. Trialera curta i malparida i corriol fins a la pista forestal. Baixem pel Sosiego i fem l'últim i espectacular corriol que empalma amb la trialera tradicional (vigileu en la incorporació!). I aquí, can Nicolau i cap a casa!

Que disfruteu!

• mynd af Oscar Hernandez

Oscar Hernandez 22.2.2015

Hem fet aquesta ruta amb alguna variant.
    Molt entretinguda.

• mynd af montsebtt

montsebtt 5.3.2015

Gràcies, Oscar!

• mynd af asalvator

asalvator 27.5.2015

Buena ruta. La mayor parte de la zona ya la conocíamos, aunque descubrimos tramos nuevos como la subida alternativa al Pi Solitari. Muy entretenida y recomendable. Gracias por colgarla. Un saludo.

• mynd af montsebtt

montsebtt 27.5.2015

Gracias a vosotros por seguir la ruta y comentarla. Me alegro de que disfrutarais!!