Niðurhal

• Auðvelt að fylgja

• Landslag

Leiðsögn úti í náttúrunni

Fylgdu milljónum útisvistarleiða í snjallsímanum. Jafnvel án nettengingar!

Sækja Wikiloc Premium Uppfæra til að fjarlægja auglýsingar
Leiðsögn úti í náttúrunni Leiðsögn úti í náttúrunni
Deila

Skoðað 4104sinnum, niðurhalað 375 sinni

nálægt Santa Pau, Catalunya (España)

Espectacular ruta de tardor pel parc de la zona volcànica de la Garrotxa. Gaudim d'un dia assolellat i en ple esclat dels colors de tardor a les fagedes. Sortim de Santa Pau amb el bon regust de la panoràmica sobre l'església i de l'entorn de la Plaça Major que ens ha ofert el mirador habilitat a l'entrada del poble, i posem rumb en direcció al Volcà de Santa Margarida. Aquest tram de pujada al volcà, d'aproximadament 4 quilòmetres, és el més exigent del recorregut, amb unes rampes entre fortes i molt fortes. Després d'aquest tram, el perfil és més benèvol, i permet adreçar més atenció a gaudir de l'entorn per on circularem. La primera fageda que creuarem és la marcada com a Fageda de la Serra de Fontpobra, no és el tram més espectacular, però ens permet anar fem boca del que ens espera. Seguim en sentit ascendent, i ens desviem lleugerament de la pista per anar a buscar un sortint del la Serra de Finestres, on tenim una panoràmica privilegiada de la vall. A partir d'aquest punt, el perfil és amb tendència descendent, i al cap de pocs quilòmetres entra a una fageda espectacular, que és la joia del recorregut. Una vegada creuada ens acostem a una altra talaia de la vall, situada a l'escultura de la Dama de la Garrotxa. A partir d'aquest punt només ens queda un punt singular, el salt d'aigua de la riera de Sant Martí.
Ruta molt recomanable, especialment a la tardor.
Varða

Accés al parc

• Mynd af Accés al parc

Collada de Fontpobra

• Mynd af Collada de Fontpobra
Fallegt útsýni

Dama de la Garrotxa (panoràmica)

• Mynd af Dama de la Garrotxa (panoràmica)

Fageda Serra de Finestres 1

8 ummæli

• Mynd af Madveras

Madveras 4. apr. 2017

Ég hef fylgt þessari leið  Skoða meira

Una ruta de 10/10, la vam fer aquest diumenge y vam disfrutar molt!, es espectacular!

• Mynd af Rcreus

Rcreus 4. apr. 2017

M'alegro que hagis gaudit del recorregut. Si tens l'oportunitat de repetir a la tardor no la deixis perdre !

• Mynd af rogerserra

rogerserra 28. júl. 2019

El tram del volcà santa margarida ara està prohibit a les bicis.

• Stanislavk 9. okt. 2020

La vàrem fer ahir, i no la recomanaria ni la tornaria a fer ( i estem acostumats a fer rutas llargues i dures)

Com comenten, la pujada al santa margarida està prohibida per bicis. la pujada, dura però normal; tota la baixada excepte el tram asfaltat, per mi, no ciclable; moltísima pedra amb perill constant de desllantar una roda i pista molt perduda i trencada; amb baixadas constants de la bici.

Vàrem seguir estrictament el track, per que no quedin dubtes, i com he dit no la tornaria a fer.

Salut!

• Mynd af Mila_duran

Mila_duran 20. mar. 2021

Avui he fet aquesta ruta en sentit invers. Ha estat espectacular, sí que hi ha part d’asfalt però val la pena.
    Gràcies per compartir.

• Mynd af peremanyà

peremanyà 22. ágú. 2021

Força xula pero millor amb electrica

Ég hef fylgt þessari leið  staðfest  Skoða meira

• TARS_ 6. júl. 2022

És complicadíssima! La he fet amb un grup de joves i casi morim. Pendents impossibles de pujar, baixades on et jugues la vida, i camins impracticables. No recomanble en bici. Potser amb moto, quat o helicopter, però collons que en bici NOOO!!!