Skoðað 1262sinnum, niðurhalað 29 sinni

nálægt Broeksittard, Limburg (Nederland)

Start en aankomst bij Sittard-Oost (Wehr). Langs Rode beek naar Brunsummerheid. Daarna worden 4 vaste routes gekoppeld: 3, 1, 2 en 4 op Brunsummerheide met veel single trails, enkele technische passages en de Wilhelminaberg met spectaculaire afdaling (chicane). Van Route 4 gaat het naar de route Nuth-Voerendaal, die in Nuth inhaakt op de nieuwe vaste route bij Sittard.

• eric.juud 19.4.2020

Vandaag de route gedaan. Je kunt wel merken dat de route uit 2012 is en we nu 8 jaar later stukken zijn niet meer gepijld, omdat het geen gangbare routes meer zijn. We hebben mbv de mooi overzichtstkaarten op de knooppunten van de routes goed onze weg gevonden. Jammer genoeg was Snowworld ivm de Coronaafsluitingen niet mogelijk.
    Wel een zeer mooie route zo. Mooie afwisselende gedeelten met technische tracks en jumps. Gave afdalingen en leuke speelplekken. Verder ook gewoon door het mooie landschap. Heerlijk vertoeven hier.