Niðurhal

29. nóvember 2020

nóvember 2020

Skoðað 17sinnum, niðurhalað 0 sinni

nálægt Sant Quirze del Vallès, Catalunya (España)

Aquesta es una ruta que combina, per una banda allà per on tothom es mou, amb unes part poc conegudes i algun punt singular.
La majoria de gent, siguin MTB o corredor caminadors, acostumem a mourens pel mateixos lloc, cal ser capaç de ser explorador, en aquesta ruta podem trobar diverses curiositats.
1. Ens acostem a la Serra de l’Obac avui per Matadepera per la riera, Pedritxes amunt fins el camí de La Pastora.
2. Aquí seguit el camí, trobem un encreuament, i ens dirigim cap a la Font del Tronxo, un cop el camí es fa mes ample cal està atens per no passar-nos el trencall a l’esquerra. Aquí iniciem un corriol magnífic, dificultat mitjana amb diferents novells, finalitza a la Ctra de Rellinars.
3. Creuem i seguim el camí fins que ens trobem un túnel que ens fa estalviar 150 m. deu ser una antiga mina d’aigua, ho desconec, però hi podem passar sense cap dificultat, però molt curiós.