Tími  4 klukkustundir 42 mínútur

Uploaded 3. ágúst 2017

Recorded ágúst 2017

Skoðað 362sinnum, niðurhalað 5 sinni

nálægt Terradelles, Catalunya (España)

Avui havíem de ser tres i hem acabat sent dos per problemes en un genoll. Llàstima. Desitgem que milloris aviat perquè vinguis amb nosaltres.
Hem sortit direcció Orriols per visitar la seva església dedicada a Sant Genís i el seu castell. Tantes vegades de passar per Orriols i cap fins avui per visitar el poble.
Hem continuat direcció Calabuig passant pel Priorat de Sant Nicolau, amb una petita ermita.
Arribem a Calabuig en forta pujada desprès de passar per Les Roquetes, que es una urbanització, i continuem direcció el Fluvià per intentar passar-lo prop de Vilajoan, cosa que ha estat impossible i hem continuat per camins força bons vora el riu i tornar a Les Roquetes per anar a Arenys d'Empordà per la carretera de Vilaür.
Recuperem la ruta prevista en Arenys d'Empordà, visitem el Castell i l'església en el barri de de l'església. El castell i l'església estan molt abandonats.
Continuem direcció Santa Eulàlia i Sant Esteve de Palau.
Al sortir de Palau trobem un petit tram una mica trencat que travessa una riera, de uns 50 metres, que es pot fer amb tècnica i força.
Ja arribem a Sant Miquel de Fluvià, objectiu d'avui, i visitem el seu magnífic Monastir benedictí que avui trobem obert.
Ja de tornada visitem Sant Maurici o Sant Mori i per bons camins al costat de la via tornem a la carretera a l'alçada de Camallera per tornar al punt de sortida.