Niðurhal

Styrkleiki

Erfitt

niður á móti

• mynd af TORÀ. ruta del llobregos (torà- ivorra - palouet - biosca - vallferosa - st.serni - llanera - ardèvol - claret -torà)

Tími

3 klukkustundir 49 mínútur

Hnit

15. ágúst 2016

ágúst 2016

Skoðað 247sinnum, niðurhalað 19 sinni

nálægt Torà de Riubregós, Catalunya (España)

ruta circular amb inici i final a la plaça de la Font de torà. Sortim en direcció a Iborra per la carretera de calaf-ponts.
La ruta transcorre principalment per camins. No hi ha massa senders, i els que hi ha, tenen algún tram tecnic que potser ens fa vaixar de la bici, pero la ruta es 100% ciclable. La ruta passa a tocar dels pobles o per dins mateix i recomano anar carregant aigua, sobretot el tram de biosca a st.serni, ja que es un tram vastant llarg sense cap font.
Poso el nivell de dificultat alta per el desnivell i els kilómetros que hi ha, ja que sense fer garies parades comporta casi 4 hores, i recomano fer-la amb temps per poder observar be l'entorn canviant del llobregos i els seus monuments i pobles. sobretot la magestuosa torre de vallferosa, que s'hi passa just per sota.
Ruta recomanable per totes les epoques de l'any, tot i que a l'estiu recomano sortir a primerísima hora per la calor i a l'hivern portar roba tecnica d'abric ja que fa molt fred a la zona i hi ha algún tram que trovem rierols on haurem de anar amb precaució si no ens volem mullar les botes.