cchorta

Uploaded 3. janúar 2016

Recorded október 2015

Skoðað 336sinnum, niðurhalað 21 sinni

nálægt Torreblanca, Valencia (España)

Sortim de Torreblanca per la pista del camí vell de Castelló, ens desviem a la dreta passant per la Caseta de Nos i la Font del Mas de Calaf i arribem al poble de Torre Endoménech. Sortim del poble per la carretera CV-154, i es gira a l'esquerra,a on fem la pujada forta del la ruta fins arribar al poble Serra de Engarcerán, seguim per pista i passem per la Figueretes i arribem a Benlloch, ens queden 26 quilòmetres per arribar a Torreblanca, que fem per una pista sempre de planeig i baixada amb alguna lleugera pujada. La ruta la qualifico com moderada, però cal tenir en compte els quilòmetres i les pistes per aquesta zona tenen bastants pedres soltes.
IBP 101

Salimos de Torreblanca por la pista del camino viejo de Castellón, nos desviamos a la derecha pasando por la Caseta de Nos y la Fuente del Mas de Calaf y llegamos al pueblo de Torre Endoménech. Salimos del pueblo por la carretera CV-154, y se gira a la izquierda, donde hacemos la subida fuerte de la ruta hasta llegar al pueblo Sierra de Engarcerán, seguimos por pista y pasamos por la Figueretes y llegamos a Benlloch, nos quedan 26 kilómetros para llegar a Torreblanca, que hacemos por una pista siempre de planeo y bajada con alguna ligera subida. La ruta la califico como moderada, pero hay que tener en cuenta los kilómetros y las pistas para esta zona tienen bastantes piedras sueltas.