8,5

Skoðað 1268sinnum, niðurhalað 44 sinni

nálægt Masía Vilarrelo, Valencia (España)

Ruta típica per la serra de Borriol on podem gaudir d'unes quantes sendes. Eixida des del Mas de Gaetà per la senda de les abelles, a continuació s'agafa l'antic camí de la pedrera per arribar a Borriol per la senda que voreja la Cucala i la pista dels testets. Parada a la font de Borriol per replenar aigua i ascensió a la Serra pel camí de la Serra (asfalt) fins arribar a la pedra (altra opció seria pujar per Codina). Seguida cap al Mas de la Flora on ens podriem desviar per replenar aigua a la font de Sant Martí. En acabant s'afronta la pujada per la senda de la Penya per a després tornar a baixar i buscar la Senda/Trialera que finalitza al GR33 a l'altura del mas de Panero. Passat el pou de Mollet i seguint el GR33 ens desviem a la dreta per fer la senda que passa pel pinaret del cormo del Portell, a continuació una altra trialera de dificultat mitjana/alta per a després continuar cap al mirador de la Serra i agarrar la senda que voreja el Tossal Blanch i acaba al tossalet de la Torreta. Ací comença una altra trialera prou divertida i llarga que finalitza a l'altura de la masia del Garroferal. Per acabar tornem a pujar per un camí asfaltat a buscar la senda dels Perxets, baixar per la costera dels pins i assaborir les sendetes de la foia de Vilar i les abelles.

Senda de la Cucala

Trialera

• mynd af WillyGg

WillyGg 28.3.2015

Algunas trialeras son bastante técnicas, pero en general una ruta muy divertida