Niðurhal

Tekið upp

apríl 2022

Veðurspá

Frábær vísbending til að hjálpa þér að velja útivistarbúnað og fatnað!

Sækja Wikiloc Premium Uppfæra til að fjarlægja auglýsingar
Veðurspá Veðurspá
Vertu fyrst/ur til að klappa
Deila

Skoðað 96sinnum, niðurhalað 5 sinni

nálægt Zudaire, Navarra (España)

A pesar del nombre de la ruta, la primera parte de la misma discurre por la Sierra de Urbasa. En ese caso, el inicio es duro ya que se asciende el Puerto Nuevo de Baquedano, sin embargo, poco después, la pista asfaltada del Monte Limitaciones nos sirve para relajarnos un poco antes de abandonar Urbasa dirección Lokiz.
En la zona de transición entre una sierra y otra, atravesamos la localidad de Larraona, la última de La Amescoa Alta antes de acceder a Álava.
La ascensión a Lokiz se realiza por un camino en buen estado pero que encierra dureza. Por suerte, la subida está salpicada de falsos llanos donde poder recuperar fuerzas.
El paso por la parte alta de Lokiz es fugaz y pronto emprendemos el descenso hacia el Valle de Lana, un tramo donde deberemos prestar atención a la conducción por presentar un importante desnivel.
Una vez terminamos el descenso, iniciamos la segunda parte de la ruta por el fondo de los valles situados al sur de la Sierra de Lokiz, una zona mucho más asequible pero salpicada de pequeños muros. Entre el Valle de Lana y el de Allín recorremos Valdega a través de la Vía Verde del Vasco Navarro.
La parte desde Galdeano, último pueblo del Valle de Allín, hasta Itxako, es la que peores condiciones reúne para este tipo de bicicletas pero por suerte no es un tramo muy largo y pronto accedemos a la parte final del recorrido, mucho más adecuado para gravel.

Ibilbidearen izena gorabehera, lehenengo zatia Urbasa mendilerrotik doa. Kasu horretan, hasiera gogorra da, Baquedanoko Portu Berria igotzen baita; hala ere, handik gutxira, Limitaciones mendiko pista asfaltatuak erlaxatzeko balio digu, Urbasatik Lokizera joan aurretik.
Mendilerro baten eta bestearen arteko trantsizio-eremuan, Larraona herria zeharkatuko dugu, Ameskoa Garaiko azkena Arabara iritsi aurretik.
Lokizerako igoera egoera onean dagoen baina gogortasuna duen bide batetik egiten da. Zorionez, igoera lautada faltsuz zipriztindua dago, indarrak berreskuratu ahal izateko.
Lokiz gaineko pasabidea laburra da, eta laster hasiko gara Lana haranerantz jaisten. Tarte horretan arreta jarri beharko diogu gidatzeari, malda handia baitago.
Jaitsiera amaitu ondoren, ibilbidearen bigarren zatiari Lokiz mendilerroaren hegoaldean dauden haranen hondotik ekingo diogu. Lana haranaren eta Valdega Allinen artean, Vasco Navarroren Bide Berdearen bidez.
Galdeanotik, Allingo haraneko azken herritik, Itxakoraino doan zatia da bizikleta mota honetarako baldintza okerrenak betetzen dituena, baina zorionez ez da oso tarte luzea eta laster iritsiko gara ibilbidearen azken zatira, askoz egokiagoa baita hartxintxarretarako.