5,0

Skoðað 69sinnum, niðurhalað 1 sinni

nálægt Fisherstreet, Munster (Ireland)

Per realitzar aquesta ruta vaig carregar la bicicleta a l'autobús des de Limerick a Doolin fent transbord a Ennis. El preu del bitllet és de 26 € (caríssim) anar i tornar per estudiant, però un cop vaig haver carregat la bici al bus em volien cobrar 10 € més per la bici, i com que no portava més diners amb metàl·lic, imagino que li vaig fer llàstima al conductor i em va deixar carregar la bicicleta sense pagar.
Vaig baixar a Doolin i vaig agafar l'autobús de tornada a Lehinch. Entremig vaig recórrer trossos de carretera molt xulíssims on vaig estar a la torre que podeu veure a una de les fotos, a Cliffs of Moher (moltíssima gent) i per la platja de Lehinch (quan puja la marea el tram de la platja millor fer-lo per la carretera perquè imagino que deu quedar inundat).
Com que em sobrava temps, a Lahinch em vaig prendre una sopa de verdures calenta a "Joes Cafe" boníssima per uns 5€.

Parada de bus retorn

River

Inici tram variable

Aquest tram pot estar inundat segons l'hora del dia, ja que la marea puja i baixa.