Skoðað 449sinnum, niðurhalað 5 sinni

nálægt Enveitg, Languedoc-Roussillon (France)

Sortim del camping Robinson d´Enveitg fins a Sallagouse passant per LLivia, aquí comencem a pujar direcció Llo i Eyne, fins arrivar al coll de la perche evitant el trànsit de la carretera general, a partir d´aquí si que l´hem de seguir una estoneta fins arrivar a la rotonda de Montluis,no la deixem però ara en una baixada llarguissima fins a Olette,un cop a baix ja sabeu el que toca, una llarguissima pujada fins al coll de la LLose, sense grans pendents però de 28 kms, es molt maco, per disfrutar de valent, si no fa un vent de nord glaçat, com el que em va acompanyar el dia que jo vaig fer aquesta ruta, val la pena veure els barrancs del principi del port, i el canvi que va fent la vegetació i la montanya a mesura que anem pujant, també la tranquilitat de pujar per una carretera on si es troben dos cotxes tenen un problema per que no passen facilment.
Coronat el port baixem de nou cap al coll de la perche on agafarem direcció Bolquère i fins Egat, ara si baixem fins a Ur i cap a Enveitg.