Tími  23 klukkustundir 55 mínútur

Uploaded 29. júní 2016

Recorded júní 2016

Skoðað 864sinnum, niðurhalað 6 sinni

nálægt Millau, Languedoc-Roussillon-Midi-Pyrénées (France)

Ruta cicloturista que recorre el Parc Natural Regional de les Grands Causses i el Parc Nacional de Cevennes. La ruta, que consta de tres jornades, comença a Millau, al departament de l'Avairon el qual pertany a Occitània i el seu escut conté les quatre barres com la bandera catalana.

Primera jornada: De Millau a Severac le Chateau

El primer dia doncs, comencem la ruta seguint el riu Tarn en direcció oest cap al famós i espectacular viaducte. Els primers vint quilòmetres seran suaus i després, passat el poble de Saint Hippolyte, començarem a guanyar altura de forma molt suau a través de carreteres ben asfaltades i amb trànsit gairebé nul.
Arribats al poble de Saint Bauseli la cosa canvia. Comencem a trobar rampes dures primer, i pendents mes suaus després que ens deixaran al Col de la Croix de Boudets. Ràpid descens cap a Saint Laurent de Lavezou i puja i baixa fins al veïnat de Le Bois du Four, on fem una parada per menjar uns entrepans per dinar.
Un cop hem recuperat les forces, emprenem la marxa en lleuger ascens passant per La Clau. Descendim de forma ràpida per una bonica carretera (D2) fins a desembocar, després de creuar la via del tren, a la carretera D809 que ens portarà al poble de Severac le Chateau. Aprofitem per visitar el castell i allotjar-nos a l'Hotel de la Gare. Al poble trobareu restaurants i un parell de supermercats.

• mynd af Caroline2

Caroline2 9.8.2016

És una ruta realment bonica i assequible