reivax777

Uploaded 4. júní 2015

Recorded maí 2015

Skoðað 998sinnum, niðurhalað 38 sinni

nálægt Campagnano di Roma, Lazio (Italia)

Sortim del centre parroquial i esmorzem a un forn proper. Encara no hem paït l'esmorzar que ens toca pujar dues bones rampes. Ens enfilem pel mig d'un parc natural de vegetació frondosa. Deixem la pista ample i asfaltada i comencem sender. Quan ja sembla q no podem trobar més sorpreses ens trobem un riu sense pont. Aconseguim creuar sense mullar-nos amb les bicis en mà fent un autèntic joc d'equilibri. En arribar a Storta el camí dona pas a l'asfalt. Comencem a baixar per la carretera fins a un parc on el camí ens sorprèn de nou amb unes fantàstiques vistes de Roma. Baixem un zigzag per un camí empedrat fins a Roma i endissem a la ciutat fins a la seu del Vaticà. Entrant en bici en una ciutat desconeguda mai saps on mirar, els edificis, monuments, gent amunt i els cotxes Italians que no tenen pas fama de conduir gaire prudents. Entrem al Vaticà trinfals per fer-nos la foto i recollir el certificat. Ja som autèntics pellegrinis de la Via Francigena. Ara tenim dos dies per gaudir d'aquesta gran obra d'art que és Roma abans de tornar cap a casa.
River

tré

Parc Natural del Sorbo

Krossgötum

Gir pronunciat a la dreta poc indicat

Gir dreta per porta petita

Isola Farnese

La Storta

Krossgötum

El camí gira la dreta però torna a la carretera

Via Triomfale

Gir esquerra i entrada al Parc Mellini

víðmynd

Panoràmica de Roma

Plaça de San Pietro (Vaticà)