-CASTELLS-

2,5
5,1

Skoðað 41sinnum, niðurhalað 0 sinni

nálægt Martorell, Catalunya (España)

Sortida des del centre Cultural baixant per darrere l’hospital seguint la vora del riu fins al Pont del Diable.
Pujada pel camí al costat de la Mesquita fins a les Mines de plom.
Seguint un sender marcat amb fites de pedres i alguna marca blava s’arriba a Sant Genís de Rocafort.
Baixada ràpida amb un tros per carretera fins al Cementiri i pujada de nou fins al Centre Cultural.

Náma

Mines de plom

Gatnamót

Seguir el camí marcat per les fites que hi ha a la roca de la dreta per anar direcció al castell de Rocafort.

Vistes a Sant Genís de Rocafort i Montserrat de fons

Rústir

Sant Genís de Rocafort

Lind

Font del Gilet

“Sóc la font del Gilet. Benvingut sies bon amic que ara em vens a visitar, Jo et tindré l’aigua fresca tots els dies si tu em tractes talment com tractaries al teu propi, que bé deus estimar. I aquella ombra agradable que convida a passar unes estones aprop meu la tindré preparada i recollida per a quan vinguis, com fruita beneïda per la mà generosa del bon Déu.”