Tími  ein klukkustund 5 mínútur

2,0
4,0

Skoðað 901sinnum, niðurhalað 27 sinni

nálægt Duesaigües, Catalunya (España)

Duesaigües - l'Argentera - Font del Galapart - Puigferrós - Castell d'Escornalbou - Duesaigües

Ruta circular amb començament i final al poble de Duesaigües, a la comarca del Baix Camp. La ruta transcorre la majoria dels trams per pistes de terra i asfalt tret d'algun corriol.

Arribarem al poble de Duesaigües per Reus fins a Montbrió i Riudecanyes i d'allí a través de la carretera T-313 tot vorejant el panta de Riudecanyes fins al poble. Un cop al poble podrem deixar el cotxe a l'entrada del mateix on hi ha el carrer del Planet amb força places d'aparcament. Començarem la ruta agafant la carretera T-343 en direcció a l'Argentera. Passats uns 200 metres trobarem un trencall a l'esquerra amb indicació cap a l'Argentera per pista primer asfaltada i després al tram final de terra. Passarem pels rentadors, i anirem seguint pel costat del barranc de l'Argentera tot planejant o amb lleugera pujada fins al poble. Arribarem al primer carrer del poble on tornarem a trobar un indicador cap al castell d'Escornalbou a l'esquerra. Anirem seguint el corriol o camí real en molts trams empedrat, primer planer però de seguida ja amb fortes pendents que amb cosa de dos quilòmetres i poc ens durà fins el castell passant primer per la font del Galapat que en aquesta ocasió portava aigua. Arribarem a l'esplanada o aparcament de davant del castell d'Escornalbou i primer ens dirigirem al mirador del Puigferrós on podrem veure els dos pobles que hem deixat sota i gran part del Camp de Tarragona. Arribarem fins a les portes del castell per després començar a baixar per forta pendent per la carretera durant un mig quilòmetre fins arribar a un trencall a l'esquerra que ens durà via pista asfaltada directament fins al poble de Duesaigües.

La ruta es apta per fer-la corrent, caminant o en BTT tot i que el tram entre l'Argentera i el castell es molt empedrat i estret pel que per fer-ho en bici serà complicat, sobretot si es fa de pujada.
L'Argentera
Font del Galapart
Puigferros
Castell d'Escornalbou
Esquerra

• mariamergom 7.7.2017

Una molt bona escapada per un matí de cap de setmana!

• mynd af jordisiol

jordisiol 8.7.2017

Celebro que t'hagi agradat. Salut i muntanya!!

• mynd af laurentcolas

laurentcolas 28.8.2017

Etudiez bien dans quel sens vous souhaitez faire la boucle en fonction de la chaleur.

• mynd af romanrom

romanrom 22.6.2018

I have followed this trail  staðfest  View more

Llàstima de la tornada per carretera/pista asfaltada!