Moving time  6 klukkustundir 14 mínútur

Recorded maí 2019

8,2

Skoðað 18sinnum, niðurhalað 0 sinni

nálægt Matadepera, Catalunya (España)

Integral Camí dels Monjos Marxa Nòrdica
Feia temps que la volíem fer, camí dels Monjos amb transport públic. Auto de línia de Terrassa fins la Plaça de la Mola. Després a peu fins la Mola, esmorzar de ganivet i forquilla per agafar forces. Baixada camí de Sant Cugat, molt lenta, avui professor a la Mola, no m'havia trobat tanta gent pujant mai. Però a partir de l'aparcament del Camí dels Monjos sols. Xino Cano fins a Sant Cugat passant pels forns de Can Prat i la Pedrera homònima. Després travessem els carrers del nucli urbà de Matadepera. Decantació l'antiga casa cuartel agafar el camí can a Santa Magdalena i Can Petit. Una volta a Terrassa deixem el camí urbà per les Arenes i la Grípia per anar pel Torrent de la Grípia. Pujant a l'Estació de Terrassa Est per pendre de nou el Camí històric.
Continuem la trama urbana fins el Cementiri i allí de nou camí fins Can Parellada, desviant-nos per passar la C-58.
Després de la trama urbana de Can Parellada tot just entrar a la Serra de Galliners parem sota uns pins a Dinar, ja hem fet mès de mig recorregut. Reprenem el camí carenejant fins arribar a Sant Cugat aquí fem ziza-zagues per esquivar autopistes i polígons fins arribar al Monestir de Sant Cugat. Cerveseta de premi i ja el tram final fins l'estació dels FGC, i retorn a Terrassa