Moving time  2 klukkustundir 24 mínútur

3,0
5,9

Skoðað 58sinnum, niðurhalað 0 sinni

nálægt les Roquetes, Catalunya (España)

Sortida del grup de Marxa Nòrdica de la UES, Sabadell.
Sortim de la Toore del Baró, on hi hem arribat amb el bus urbà 082, que surt de la Plaça del Viirei Amat. Prenem el PR-171 i l'anem seguin en suau pujada, amb trams més costeruts i algun de curta i moderada pujada. Gairebé la meitat del recotregut del recorregut, coincideix amb el Passeig de les Aigües. Travessem les carreteres del Cementiri i d'Horta per un ponts per damunt. En aquest tram del Passeig de les Aigües, bones vistes de Barcelona al principi i del Vallès quan tombem de vesant. Just quan deixem el Passeig de les aigües, prenem una pista costeruda fins poc abans d'arribar a la carretera de la Rabassada, ens relaxem amb una curta baixada fins arribar a la carretera. La creuem i continuem seguint el PR-171 circulant pel lateral de la carretera, prenem el desviament xap el Tibidabo i Vallvidreda.
A pocs metres de la cruilla deixem el PR-171 i creuem la carretera per prendre un camí que per dins el bosc ens portarà fins al Tibidabo. Aprofitem per sopar i vore l'espectacle de musica i llum que hi fan. Baixem per la carretera on hi a el parquing, fins arribar a la carretera de Vallvidrera, on retrobem el PR-171, que seguim fins a l'estació superior del Funicular de Vallvidrera. Final de recorregut
A l'estació de Peu de Funicular ens separem els companys de Barcelona, de Sabadell i Terrassa.