Tími  5 dagar 16 klukkustundir 59 mínútur

-31 m
325,44 nm

Skoðað 246sinnum, niðurhalað 8 sinni

nálægt la Vila Olímpica del Poblenou, Catalunya (España)

Volta a Menorca en sis dies des de Barcelona Port Olímpic amb Neptuno en Bavaria 46 Sveti Nikola amb en Pedro, Judith, Pere, Elsa, Stuart, Xavier, Moni, MiD.

Només arribar un banyet a s'Amarador i visita al Pont d'en Gil, sopar i nit a Ciutadella, visita a Algaiarens, Pregonda, i nit a Fornells després d'una entrada a vela memorable, banyet a Es Clot, nit a Maó, visita a cala Teulera, bany a Escorxada, nit a Galdana, dinar a Macarella i banyet a S'Aigua Dolça com a punts més destacats.

Amb un temps excel·lent, només una nit de fondeig mogut i amb la travessa de tornada majoritàriament a vela i a molt bon ritme. Pesquem el sopar i mengem cada dia delicatessen de tota mena, amb Tamari tot molt millor.

Unes vacances inoblidables.

Cala Pilar

Illa Bledes

Cala Pregonda

Un altre fondeig de luxe pole de vida subaquàtica

Illa Porros

Dýralíf

Tonyina

Port Olímpic

inici i final de la nostra ruta