Niðurhal

Tekið upp

október 2019

Leiðsögn úti í náttúrunni

Fylgdu milljónum útisvistarleiða í snjallsímanum. Jafnvel án nettengingar!

Sækja Wikiloc Premium Uppfæra til að fjarlægja auglýsingar
Leiðsögn úti í náttúrunni Leiðsögn úti í náttúrunni
Vertu fyrst/ur til að klappa
Deila

Skoðað 283sinnum, niðurhalað 14 sinni

nálægt Els Taronjers, Catalunya (España)

Iniciem la ruta des del Castell de Gelida, per pistes fàcils però un pèl pedregoses. En el km.21 ens desviem cap a Avinyonet per a esmorzar, de manera que aquest desviament es pot obviar.

Un cop arribats al km.30 abandonem la carretera BV-2411 (Avinyonet a Olesa de Bonesvalls) i començarà un tram més tècnic, amb molta pedra, branques tocant la carroceria i algún esglaó més pronunciat.

Finalment, i a partir del km.38, agafem una pista forestal sense cap tipus de complicació, que rodeja el Parc Natural de l'Ordal i que ens portarà fins a Begues.

La ruta en general, i obviant el tram a partir del km.30 es podria arribar a fer amb un SUV amb una mica d'altura, tot i que al llarg del camí hi ha certes pujades de pedre on els pneumàtics tindran un paper important.

Ruta feta amb 3 M. Montero, 1 LR Defender i un Land Cruiser.

- Ruta original de Joan Rover: https://www.wikiloc.com/offroading-trails/gelida-puig-agulles-ordal-olesa-bonesvalls-garraf-plana-novella-begues-torrelles-llob-anoia-baix-ll-25336218